Dögrovás – javítás

Kicsit elbambultam, szóval el is feledkeztem arról, hogy a beígért 16-a a küszöbön van, szóval nekifogtam bétakészre javítani a fejezeteket.

A reakcióm olvasás közben folyamatosan:

ÚÚÚRISTEN, ez borzalmas!!!

Khmm…

De a publikált változat már igyekezetem szerint nem lesz az. De jó lenne, ha legalább egy apró-pici  momentumot is találnék benne, ami magamnak is tetszik… egyelőre viszont csak  korrektúrázgatok (vagyis sok helyen azt sem, csak sárgával kijelölöm, ami nagyon ganaj).

Tudom, nem volt szórakoztató bejegyzés, cserébe itt egy kép Burkusról:

Kép

 

Éééés nemsokára jubileum. Amikor is nem 100 kérdés lesz (bár Gerzson 100 kérdés is lesz hamarosan), hanem egy régi ismerős tér majd vissza új szerepben… 😀

 

Ennyi voltam, hamarosan megint jelentkezem!

Nünü

2 gondolat “Dögrovás – javítás” bejegyzéshez

Hozzászólás